עיצוב פורץ דרך

להרגיש בבית. בשביל זה אנחנו כאן

אחד מהמאפיינים הבולטים של פרויקטי Legend הוא הסגנון האדריכלי והעיצובי יוצא הדופן שתופס את עיניהם של רבים ולא בכדי, אצלנו שמים דגש על בנייה המשדרת יוקרה ומקצועיות ברמה שטרם נראתה בנוף. אנו מתפארים ביצירות אדריכליות ובעיצוב ברמה הגבוהה ביותר ובונים לכם חווית מגורים יוצאת דופן משיכולתם לדמיין.

העבודה האדריכלית ועיצוב הפנים הן של הבניין והן של הדירה שלכם ניכרים בכל פרט, ומבדלים היטב את הפרויקטים שלנו מסגנונות הבניה האחרים באיזור, ועל כן אנו זוכים למחמאות וביקורות יוצאות מן הכלל ואף לפרסים בתחרויות שונות.

מטרתנו היא לא לבנות לכם דירה, אלא לבנות לכם בית ועל כך אנו עמלים בכל שלבי הפרויקט. כבר בשלב תכנון הדירה, אחד השלבים הקריטיים ביותר שיקבע האם תרגישו בבית, אנו שמים זו כמטרת על, ובשלב זה הוכנסו היבטים שמבדלים את התכנון שלנו מכל תכנון אחר. תהליך זה ממשיך בקביעת המפרט הטכני של "הבית", ובמפרט תפגשו חשיבה על פרטים, אפשרויות בחירה כמעט בלתי מוגבלות של חומרים, והיבטים רבים נוספים, שלא תמצאו בדירות אחרות.  ולבסוף ארכיטקטורת המבנה, חומרי הגמר, השטחים הציבוריים, והלובי הראשי, כולם מקבלים טיפול מסור ומושקע מאת מעצבת הפנים של החברה שמלווה את הפרויקט בכל שלביו.